Alt Tag per Image About Intestazione

Welcome To

A nostra Industria face a Pulizia di Cisterna Moderna-Sicura è Effettiva per i Cleaners TANK è i Pruparatori di i Cisterna

Alt Tag per About funzione Image1
Specialisti Meccanici Idraulici è Elettrici

Venite à parlà cun noi di a pulizia di i serbatoi è di a recuperazione di l'oliu cumpresu l'entrata senza omu, a distanza è a robotica. U nostru espertu cunnisciutu in u mondu sanu è assai sperimentatu Tony Bennett hà cuminciatu à pulì u petroliu grezzu è i serbatoi di prudutti in Francia in u 1976 è hà prestu decisu chì ci eranu modi megliu, più sicuri è più faciuli per fà stu travagliu. Tony s'hè impegnatu in a cuncezzione è a fabricazione di diversi sistemi di pulizia di serbatoi cumpresi sistemi d'ingressu senza omu è ancu sistemi di recuperu d'oliu. A so grande esperienza in questa industria li dà a cunniscenza per aiutà i clienti à capisce ciò chì anu bisognu à uttene è cumu per fà in modo currettu è sicuru. Tony hà sperimentatu cù una mansa di idee di pulizia di serbatoi è hè assai versatu in ciò chì funziona è ciò chì ùn funziona. Chjama o invia un email à Tony per una chjachjarata.

Alt Tag per About funzione Image2
A fabbricazione hè una di e nostre Forze

Cù una squadra di ingegneri di cuncepimentu prufessiunali dedicati, un ingegnere di cuncepimentu fluidu, un ingegnere elettronicu, un manager di QC è una forza lavoro altamente qualificata in u pianu di vendita PRO-LINE HYDRALINK hè una sucietà assai unica chì hà custruitu a so reputazione nantu à a qualità di i so prudutti. A nostra capacità di ingegneria / cuncepisce, fabricà è assemblà apparecchiature nove hè 2nd à NONE. Insemi cù u cuncepimentu di i nostri prudutti, custruimu tutti i nostri equipaggiamenti in casa chì ci permettenu di creà prudutti chì sò guidati apposta E mantenenu un livellu di qualità assai altu.

Alt Tag per About funzione Image3
Potenza è Industria Industriale

Cisterna di Petroliu Pesante in e stazioni di generazione d'energia, ROV è Robot Materiale Manipulazione in l'industria nucleare i nostri equipaghji sò aduprati à u livellu internaziunale

Alt Tag per About funzione Image4
Industria Petroliera hè una di e nostre Specialità

Cisterne di almacenamentu sopra a terra, cisterne sottostrate, tanki marini è navi - A nostra gamma di sistemi li limparà tutti usendu opzioni Remote è Robotica per assicurà a sicurità hè primurosa.

vera
vera
Alt Tag per Image FAQ Intestazione

I nostri FAQ

Dumande è risposte frequenti

I metudi Tanksweep ùn devenu micca cunfunditi cù questi metudi chì sò assai spissu falluti da causa di parechje ragioni 1. L'uggetti sò chjuchi è sò limitati in a so capacità di passà grandi flussi à una pressione soddisfacente mentre a nostra pollice Tanksweep di 18 pollici furnisce ogni 660m3 / ora à pressione à 10 bar. 2. Questi ugelli rotanu interminabilmente è a so direzzione ùn pò micca esse cuntrullata nè diretta versu induve puderanu esse necessariu mentre l'uggetti Tanksweep sò direzzionali è ponu esse spustati in orizzontale da una rota manuale simplice versu esattamente induve sò necessiti. 3. Nozzles installati à traversu u tettu di u tank ùn sò micca immerguti è dunque u tank deve esse inerted mentre i Tanksweeps sò usati quandu u liquidu in u tank hè 1.5 m minimu sopra a tubu di u tank Tankwe, cusì assicura chì u vapore da l'ugnu ùn pò attraversà u livellu di fluidu in l'aria è dunque ùn hè micca necessariu inertà u tank. Naturalmente, se a legislazione lucale richiede un cisterna sia pulita solu quandu inertatu allora questu hè ancu pussibule. 4. L'uggetti installati à traversu u tettu di u tank sò solu capaci di distrughjenu i fanghi à una distanza limitata da l'ugnu è cusì in locu tantu in a posizione di i nozzles, questu significa chì per esse capace di copre tuttu u tank hè necessaria assai pipi, ma di ovviamente a so direzzione ùn pò esse cuntrullata mentre con Tanksweeps un tank da fino à 50m di diametru pò esse pulito con 2 x tankweeps, un tank tra 50 e 80m di diametru richiede 3 x tankweeps, e un tank di 80-100m richiede 4 x tankweeps. 5. L'uggetti d'entrata di u tettu necessitanu cranage è omi nantu à u tettu di u tank mentre chì i Tanksweeps sò entrati laterali in un cisterna, per quessa, ùn ci hè bisognu di cinghje l'uggetti è i manguesi nantu à u tettu di u tank o di mandà l'omi à travaglià in questa zona assai periculosa. 6. A causa di l'uggetti Tanksweep anu un muvimentu latu à l'altru, tuttu u tank hè cupartu è aduprendu una camera di imaghjeria termica, i bozzelli di u tubu di i tanks ponu esse diretti versu induve ci sò bisognu. Per de-sludge è fluidize tuttu u cuntenutu di un tank Tankksweeps anu u putere di ottene u travagliu fattu bè.
I tanksweeps travaglianu attraversu l'ingressu laterale in un tank in i manways usendu 3 tankweeps (nantu à un tank di 80m di diàmitru) Cum'è u livellu hè sopra à i manuvri questi ùn ponu micca esse eliminati. Cusì l'accessu per i tankweeps in u tank serà utilizzendu Flanges Proline Hydralink Coldtap. E flange di u tappettu friddu sò adattate à i coperculi di manuvra prima pulizendu a tappa di u manuvra è a rugna per assicurassi chì una guarnizione facenu un sigillu currettu cù i flangi di u coldtap. Dopu sguassate ogni altra noce è bullone chì assicurendu a tapa di a manuvra. Allora a flangia di u tappettu friddu cun una guarnita adattata hè dunque appiccicata à a tapa di u manicu è assicurata. Avà i noci è boltii restante sò sguassati è rimpiazzati cù e rondelle speciale è sbracciati furnuti cù i flangi di u fretu è assicurati. A brida di u to friddu hà una stub cun una flangia di 18 pollici adatta à ellu. Una valvula di cancellu FULL BORE di 18 inch hè pusata è assicurata à a flange cun una guarnizione. Una macchina per a perforazione idraulica hottap hè ora necessaria, questu pò esse un contractore esternu chì sia specializatu in hottaping o aduprendu a perforazione Proline Hydralink. A perforazione hè adattata à a valvola di 18 inch è a valvola aperta chì permette a perforazione tagliate u cuponu di a dimensione curretta da u coperchio di manway. Una volta tagliata a trapana hè ritirata cun u coupon cut è a valvola 18 hè chjusa. A màquina di foratura hè rimpiazzata è rimpiazzata da u chjappu di u tank cù a so nozzle in a pusizione entrata. U tankweep hè supportatu è livellatu per mezu di 4 manichi. . I tubi di u tank sò cunnessi da i manichi di carica furniti à u filtru nantu à u latu di aspirazione di a camera di pulveri di tank. Ci hè una flange da entrambi i lati cusì u più còmdu pò esse adupratu è l'altru sbarbatu. U filtru hè cunnessu à l'aspirazione di a pompa è a scarica di a pompa cunnessa à u latu di consegna di u tankweep.
Alt Tag per FAQ FAQ
Alt Tag per Image Home Contactu Intestazione

Cunnessu Rapidu

Chjamateci o Cumplete U Formu Per Ogni Richiesta

Avè qualchi dumanda?

UK (+44) 7951930633 o USA (+1) 346-247-8679 ou France (+33) 975170121 ou Bresil (+55) 2135133615
tony@pro-linehydralink.com

U nostru Hours di travagliu:

Lun à u sabatu da 8 ore à 8 ore

Dumandà un Quote

    PRO-LINE HYDRALINK Vi furnisce l'equipaggiu di Miglior Qualità chì risponde à e vostre aspettative annantu à u tempu è nantu à u Budget

    Sè avete bisognu di alcuna Soluzione Industriale Speciale Semu dispunibili per voi