Per saperne di più mail tony@pro-linehydralink.com

CLEANING O DE-SLUDGING UN TANK OIL CRUDE O UN LAGOON HÈ UNA COSA MA QUÈ FACI CON TUTTE A PELICULA? A RECUPERAZIONE DI L'OLI DA LA LUDE Hè A RISPOSTA

A suluzione hè U PHORS 10 chì recupera u bonu oliu da i fanne lassannu secca tortu sedimentu è acqua.

PODE SERÀ UTILIZZATU CON U SISTEMA DI RECUPERAZIONE DI OLI 10 PHORS 

A tarifa di trasfurmazioni varieghja secondu a qualità entrata è a qualità desiderata desiderata, ma in regula generale 10m3 (13 yardi cubi per ora) hè un affare normale chì dà boni risultati di qualità

L'oliu recuperatu cuntene 2% o menu BS&W è u Sedimentu o solidi restanti dopu a trasfurmazione duverà 100ppm o menu di idrocarburi capaci à leach.

L'unità portatile di trattamentu di fanghi PROLINE HYDRALINK PHORS 10 hè specialmente cuncepita è fabbricata, di custruzzione saldata resistente custruita intornu à una dimensione di scatula di contenitore hi-cube 40 ′ ISO. L'unità hè dotata di serrature di torsione standard è porta una placcatura CSC per un trasportu faciule. L'unità centrifuga hè furnita cù u so propiu quadru di supportu custruitu apposta per un operazione è una manutenzione sicure.

Tutti i mutori elettrichi è u pannellu di cuntrollu di u sistema sò classificati EExd per l'usu di a raffineria di a Zona 1. 

L'unità PHORS 10 include:

  • Sistema di pre-trattamentu riscaldatu cù agitazione elettrica resistente à u pienu pisu per una re-circulazione efficace è riassudenza di i solidi in i fangu. U tank di pretruzzione hà un grande indicatore di livellu esternu è alarmi di altu / bassu livellu.
  • Agitatore d 'accuglienza elettrica per a ri-circulazione efficace è rientensione di solidi in i fanghi. U tank di pretruzzione hà un grande indicatore di livellu esternu è alarmi di altu / bassu livellu
  • Pompa d'alimentazione à centrifughe à durabile, velocità variabile. Pompa principale plus pump standby duru tubatu è cablatu in u sistema di cuntrollu per u travagliu continuu.
  • Sistema di Dosificazione Chimica per una migliore prestazione è trattamentu di una vasta gamma di materiali di fanghi d'oliu di rifiutu. U sistema include serbatoi di miscelazione è di tenuta doppia di metru metru cù agitatori di trasmissione elettrica è pompa dosatrice à velocità variabile.
  • Centrifuga in duie fasi resistenti custruita per u scopu per caccià i solidi da i fanghi pretrattati è ricuperà un oliu di bona qualità adattatu per u pompamentu direttamente di ritornu in i magazini di raffineria. 
  • U sistema di centrifughe cumprendi sistemi di cuntrollu cumpletu è di alarme cablati in u Pannellu di Control di u sistema
  • Centrifuga furnita cumpletu cù sedimenti è pitturi d'oliu recuperati.
  • U bastimentu di supportu di centrifugra per u scopu cuncepitu per l'erezione rapida è simplice di u situ è ​​chì permette un accessu sicuru intornu à a centrifuga per u mantenimentu di rutina.
  • Power Pack VISCOTHERM à trasmissione elettrica per trasmissione è cuntrollu di centrifuga. Unità cablata à u pannellu di cuntrollu di a centrifuga per un funziunamentu sicuru è simplice.
  • Cisterna di Recuperazione di Oliu Recuperatu (3.5 m3) cù un indicatore di livellu esternu grande è alarmi di altu / bassu livellu.
  • Un usu pesante à velocità variabile Elettricità à l'alimentazione Pompa d'alimentazione per l'alimentazione di fanghi à l'unità PHORS 10
  • Pulsante d'oliu recuperatu per trasmissione d'oliu recuperatu in serbatoi di stoccatura adiacenti o direttamente in u sistema di raffineria
  • Tutti l'equipaggiamenti sò cablati in u Pannellu di Cuntrollu principale per un'operazione sicura è simplice. Tutte e pompe d'alimentazione fermanu / partenu cablate in allarmi integrati di altu / bassu livellu.
  • Sistema pensatu per operazione in situ in località remoti è hà tutte l'articuli di mantenimentu facilmente accessibili.
  • Dimensioni è Pesi:

                        13.411m di lunghezza x 2.438m di larghezza x 2.895m di altezza

                        Peso: Seccu: 13,000 Kg

                        Uperativu: 33,000 Kg

         Utilitati Obligatori:

       Vapore: 4,500 Kg / Ora à 10 bar max

   Elettricità: 415 V 3 fase 300 KVA

      Acqua: Alimentazione tipica di idrante di focu per u sistema di dosificazione chimica è lavata

Rendimentu tipicu di trasfurmazioni di fanghi di oliu crudu 10-25³ / ora secondu a qualità di fanghi

L'oliu recuperatu cuntene 2% o menu BS&W è u Sedimentu o solidi rimanenti dopu a trasfurmazione avrà 100ppm o menu d'idrocarburi lixiviali

Sistemi di pulizia di u tank chì travaglianu in modu sicuru, efficacemente è ingegneriatu per durà

Per saperne di più mail tony@pro-linehydralink.com